درمان نفروپاتی فشار خون، کراتینین 6.6 بدون دیالیز

پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان نفروپاتی فشار خون، کراتینین 6.6 بدون دیالیز

 

درمان نفروپاتی فشار خون، کراتینین 6.6 بدون دیالیز
فشار خون بالا باعث می شود قلب سخت تر کار کند و در طول زمان، می تواند رگ های خونی سراسر بدن آسیب می رساند. اگر عروق خونی کلیه ها آسیب دیده است، آنها را در از بین بردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن، منجر به نفروپاتی فشار خون را متوقف کند. سطح کراتینین است که 6.0 برسد و یا بیشتر ممکن است اختلال کلیوی شدید و نیاز به دیالیز را نشان دهد. آیا هیچ گزینه جایگزین برای نفروپاتی فشار خون با کراتینین 6.6 دیگر از دیالیز وجود دارد؟

پزشک آنلاین ما در دسترس است به شما کمک رایگان ارائه دهد. با آنها صحبت کنید اگر شما هر گونه سوال. یا، شما می توانید به خواندن برای پیدا کردن توضیحی در مورد درمان بیماری کلیوی فشار خون بالا و کراتینین 6.6 بدون دیالیز.

کلیه عمل تصفیه کردن سموم و آب بیش از حد از خون. کاهش عملکرد کلیه منجر به احتباس مواد سمی است. سطح کراتینین 6.6 در بیماری کلیوی نشان می دهد صدمه به کلیه ها شدید و مقدار زیادی از مواد سمی در خون ساخت و یا پایبندی به دیواره های رگ های خونی است.

راه اساسی برای حل این مشکل است برای تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه. پس از آن، سموم می تواند خارج از بدن تخلیه شده، و سطح کراتینین خواهد شد به طور طبیعی کاهش می یابد. دیالیز می تواند اجتناب شود.

همانطور که برای انتخاب درمان، پاک کردن آلودگی خون درمان ممکن است بهترین گزینه است. در مرحله اول، درمان های گیاهی استفاده می شود به کاهش استاز خون، و سپس ترکیبی از تکنیک های تصفیه خون کامل برای پاک کردن سموم. در این راه، یک محیط داخلی روشن را می توان تضمین شده، و خون پاک نیز بار از کلیه ها کاهش.

در مرحله بعدی، درمان های سنتی طب چینی مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام دارو، ماساژ، طب سوزنی، و غیره با توجه به شرایط بیمار برای درمان ضایعه کلیوی به طور مستقیم و بهبود عملکرد کلیه به طور کلی انتخاب شده است. از طریق درمان خون و کلیه ها در همان زمان، ما می توانیم بهترین اثر درمانی و جلوگیری از دیالیز با موفقیت.

هر دو طرح درمان و طول مدت درمان نفروپاتی فشار خون و کراتینین 6.6 متفاوت از بیماری به بیمار دیگر، شما می توانید گزارش آزمون بیمار به ایمیل ارسال: kidneyservice@hotmail.com. کلیه کارشناسان ما قطعا تجزیه و تحلیل و بهترین راه برای حل مشکل خود را به شما ارائه. بهترین آرزوها!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.